در صورت تمایل به لغو خدمات یا کالاها کاربر باید با پشتیبان تماس بگیرید و در صورت تایید نهایی پشتیبانی وجه به صورت پایا به حساب بانکی کاربر منتقل میشود.

مدت زمان تحویل کالا و خدمات در هنگام ثبت سفارش به کاربر اعلام میگردد و این زمان تقریبا بین 3 تا 5 روز کاری می باشد.

در صورت معیوب بودن کالا و خدمات کافیست با پشتیبان مشکل را در میان بگذارید و در صورت رفع نشدن مشکل وجه به صورت انتقال پایا به حساب کاربر منتقل می گردد.

ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر می باشد.

به صورت آنلاین و اتصال به درگاه آنلاین

به سه صورت خود حمل ، تیپاکس و باربری و پست

از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت و تماس در شبکه های اجتماعی

در هر بخش به صورت جداگانه و قبل از ثبت نام نمایش داده میشود.

در صورت عدم پاسخ از سوی کارشناس می توانید با متصل شدن به مدیریت این مجموعه مشکل را گزارش دهید.