در صورت تمایل به لغو خدمات یا کالاها کاربر باید با پشتیبان تماس بگیرید و در صورت تایید نهایی پشتیبانی وجه به صورت پایا به حساب بانکی کاربر منتقل میشود.
مدت زمان تحویل کالا و خدمات در هنگام ثبت سفارش به کاربر اعلام میگردد و این زمان تقریبا بین 3 تا 5 روز کاری می باشد.
در صورت معیوب بودن کالا و خدمات کافیست با پشتیبان مشکل را در میان بگذارید و در صورت رفع نشدن مشکل وجه به صورت انتقال پایا به حساب کاربر منتقل می گردد.
ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر می باشد.
به صورت آنلاین و اتصال به درگاه آنلاین
به سه صورت خود حمل ، تیپاکس و باربری و پست
از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت و تماس در شبکه های اجتماعی
در هر بخش به صورت جداگانه و قبل از ثبت نام نمایش داده میشود.
در صورت عدم پاسخ از سوی کارشناس می توانید با متصل شدن به مدیریت این مجموعه مشکل را گزارش دهید.